otrdiena, 2016. gada 16. februāris

Ko Vārna stāsta šamanim?


Vārna saka: ”Tevī pašlaik notiek dziļas transformācijas. Tici, ka tava pagātnes pieredze ir tevi sagatavojusi šim pārmaiņu laikam.”

Ja vārna pārlido tavam ceļam vai tu satiec to – tā ir pārmaiņu zīme. Viss tas, ko esi darījis līdz šim un pēc kā esi tiecies nu ir sasniedzis savu piepildījumu. Vārna dod skaidru ziņu un padomu par nākamajiem soļiem. Pievērs uzmanību savām domām un norādēm tev apkārt. Šīs norādes tagad ir skaidrākas kā jebkad agrāk.
Vārna kā ziņnesis var arī likt tev saprast, ka iespējams, ka tu pārāk daudz iegrimis ikdienas sīkumos. Tad ir pienācis laiks apstāties un paskatīties, kur tu esi nonācis un atcerēties savus sapņus un tevi iedvesmojošās lietas. Savu vēlēšanos skaidra apzināšanās ir atslēga to piepildīšanai.

Ja vārna ir tavs spēka dzīvnieks, tad tev jāpievērš uzmanība savai iekšējai vienotībai un veselumam. Tev aktīvi jādarbojas, lai pilnībā apzinātos savus uzskatus un rīcību, lai tu rīkotos atbilstoši savai iekšējai patiesībai un tu pildītu savas dzīves misiju. Tas palīdz tev iet cauri dzīves pārmaiņu laikiem viegli, bez īpašas piepūles, ļauj tev doties dzīves dotajās iespējās tiklīdz tās uzrodas. Tevī ir tendence būt brīvam no lineārā laika uztveres, savā sirdī apzinoties, ka laiks burtiski katrā brīdī ietver sevī gan pagātni, gan tagadni, gan nākotni. Tu dzīvo šajā brīdī.

Ja vārnu redzi sapnī, tad zini, ka tā ir ziņa no tavas zemapziņas. Ja tu redzi lidojošu vārnu, tas nozīmē, ka tev jāapzinās zemapziņā apslēptais, lai tu varētu virzīties tālāk savā dzīvē. Ja vārna tavā sapnī mielojas, tad tas nozīmē, ka tava zemapziņa tev saka, ka tas, ko ar ko tu tagad nodarbojies, nākotnē nesīs bagātīgu atalgojumu. Tomēr pārliecinies, ka tu darbojies ar to, ko tu patiesībā vēlies savā dzīvē. Ja vārna sapnī skatās uz tevi vai lido tev līdzi, tad tas nozīmē, ka tavā dzīvē tuvojas pozitīvas pārmaiņas.
Tomēr vārna var būt arī kā brīdinājums, ja tu turpināsi darīt jau iesākto, tu vari piedzīvot lielu vilšanos.

Vēl vārna saistās ar: pirmsākumu sargs, izpaušanās fiziskajā pasaulē, savstarpējās pievilkšanās likums, dzīvība un nāve, atdzimšana, pārejas maģija, modrība, jaunu iespēju parādīšanās, godīga apmaiņa un tirdzniecība, senču godināšana, ētiska uzvedība, dvēseļu pavadonis no tumsas gaismā, bezbailīga darbošanās tumsā, sapratne par visām ar tikumību un ētiku saistītām lietām, formas un izskata mainīšana.    

3 komentāri:

  1. VAJAG IZLASĪT

    Sveiki Ikviens mans vārds ir Tonia, es vēlos dalīties ar savu stāstu pasaulei par to, kā es saņēmu savu bijušo vīru atpakaļ ar mīlestības burvestību, es esmu piedzīvojis tikai ar savu mazo meitu 9 gadus, mans vīrs atstāja mani un sekoja citai sievietei. es meklēju palīdzību visur Neviens nevarēja man palīdzēt, līdz pagājušajā mēnesī es redzēju vienas Vācijas sievietes reklāmu, runājot par Dr Ogundele, Šis cilvēks ir ļoti spēcīgs, viņam ir tiesības kaut ko darīt, viņš mani atnesa man. ar viņa burvestību es biju tik laimīgs, un es viņam pateicu, ka es dalīšos viņa vārdā pasaulē, lai cilvēki viņu pazītu, Dr Ogudele atnesa mans vīrs, kurš mani atstāja 9 gadus tikai 24 stundās, šis cilvēks ir super spēcīgs, es gribu jūs informēt, ka viņiem ir attiecības vai kāda veida problēma, sazinieties ar Dr Ogundele, un viņš palīdzēs tieši tā, kā viņš man palīdz. Šeit ir viņa kontaktinformācija tiem, kas vēlas sazināties ar viņu, lai saņemtu risinājumu E-pasts: ogundeletempleofsolution@gmail.com WhatsApp un Viber Chat: +27638836445.

    AtbildētDzēst
  2. Sazināties ar: WHATSAPP: +2347054019402 VAI
    DRWALESPELLHOME@GMAIL.COM DROŠI IR LABĀKĀ LABOŠANAS LĪDZEKLIS TIEŠSAISTĒ UN VIŅA REZULTĀTS IR 100% GARANTIJA ..

    Pēc (8) astoņiem gadiem manā laulībā ar vīru, mans vīrs sāka iet ārā ar citām dāmām un izrādīt man aukstu mīlestību, vairākkārt viņš draud mani izmest, ja es uzdrošinos viņu apšaubīt par viņa dēku ar citām dāmām, es biju pilnīgi izpostīts un samulsis, līdz mans vecs draugs man pastāstīja par burvestību internetā ar nosaukumu DR WALE, kas mīlestības burvestību spēka ceļā palīdz cilvēkiem viņu attiecību un laulības problēmu risināšanā. Sākumā es šaubījos, vai tāda pastāv, bet nolēmu dot tas ir mēģinājums. Kad es sazinos ar DR WALE, viņš man pateica visu, kas man bija jādara, un es darīju, un viņš man palīdzēja iemīlēt burvību un 72 stundu laikā mans vīrs atgriezās pie manis un sāka atvainoties, tagad viņš vairs neiet ārā ar dāmām un viņš ir kopā ar mani par labu un pa īstam. Lai uzzinātu par attiecībām vai laulības problēmu, sazinieties ar šo Wale Spell Caster.
    Lūk, viņa kontakts ..

    Zvaniet / WHATSAPP: +2347054019402

    EMAIL: drwalespellhome@gmail.com

    AtbildētDzēst
  3. Es vēlos izmantot šo datu nesēju, lai pateiktos autentiskajiem hakeriem, kuri man palīdz ar jau uzlauztu tukšu bankomāta karti, ar kuru katru dienu var izņemt 3000 $. Es sērfoju internetā un uzdūros kādam, kurš liecināja, kā hakeris Džons Stouners palīdzēja viņam no nabaga kļūt par bagātu puisi, izmantojot jau uzlauztu bankomāta karti, kas katru dienu spēj izņemt dažas summas. Šodien es arī liecinu par to, kā viņš man palīdzēja. Es nekad tam neticēju, līdz viņi man neatsūtīja karti, kuru es izmantoju. Jūtieties brīvi un sazinieties ar viņiem pa e-pastu GENUINEHACKERS000@GMAIL.COM vai WhatsApp +1(260) 218-3592.

    AtbildētDzēst